• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
خبر مهم برای هواداران تراکتور:

لطفا اینترنتی بلیت بخرید!

  • کد خبر : 6795
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
لطفا اینترنتی بلیت بخرید!
از سوی مسئولان برگزاری دیدار تراکتور و سپاهان الزام شده تا هواداران جهت تماشای این بازی بلیت الکترونیکی تهیه نمایند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم تراکتور و سپاهان شامگاه فردا (جمعه) از ساعت ۲۱:۳۰ به میزبانی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی این دیدار نیز از شب گذشته آغاز شده است.

بنابه تاکید سازمان لیگ فوتبال ایران و هماهنگی نهادهای ذی‌ربط برگزاری مسابقه مقرر و الزام گردیده تا هواداران حتماً با خرید بلیت الکترونیکی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

باشگاه تراکتور نیز اعلام کرده است که علاقمندان از طریق سامانه فروش بلیت الکترونیکی این باشگاه به نشانی https://ticket.tractor-club.com نسبت به خرید بلیت اقدام نموده و هنگام ورود به ورزشگاه باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز شده و تا ساعت ۱۷ روز بازی – جمعه ۱۸ فروردین ماه – ادامه دارد.

بر اساس آمار دریافتی، تاکنون نزدیک به ۱۳ هزار بلیت برای این بازی به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود که استقبال خوبی از سوی هواداران تیم تراکتور به عمل آید.

گفتنی است، تراکتور با ۳۹ امتیاز در مکان پنجم و سپاهان با ۵۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند‌‌. سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و زردپوشان اصفهانی برای تداوم صدرنشینی خود به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها