• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
در نشست امام جمعه و فرماندار ورزقان با خبرنگاران مطرح شد:

مدیران ادارات را به چالش بکشید!/ نمایندگان مستقر، متهم ردیف اول عقب‌ماندگی ورزقان

  • کد خبر : 10610
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
مدیران ادارات را به چالش بکشید!/ نمایندگان مستقر، متهم ردیف اول عقب‌ماندگی ورزقان
امام جمعه ورزقان از خبرنگاران خواست مدیران ادارات را به چالش کشیده و وضعیت و امکانات شهرستان را در مقایسه با شهرستان‌های همطراز و دارای شرایط مشابه به اطلاع شهروندان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا فضلی در جمع خبرنگاران رسانه‌های محلی ورزقان با بیان اینکه خبرنگاران ثقه، پژواک حقیقت به عالم‌اند، اظهار داشت: یکی از انتقادات وارده به دولت سیزدهم این است که در حوزه عملیاتی و اجرایی کارهای زیادی انجام می‌گیرد، اما رسانه‌ای نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بولد کردن کمبودها و نواقص باید از خبرنگاران استفاده شود، گفت: خبرنگاران بایستی تلاش کنند اخبار بصورت دست‌اول از طریق آنها منتشر شود وگرنه افواه عمومی عمدتا اغراق می‌کند، بنابراین احتمال انحراف اخبار بیشتر خواهد شد.

امام جمعه ورزقان، ریشه عمده نارضایتی‌های ایجاد شده در جامعه را ناشی از وجود نواقص و معایب دانست و افزود: دلیل وجود این معایب هم، نبود حس مطالبه‌گری و پیگیری موضوعات از سوی خبرنگاران است.

وی ادامه داد: شهرستان ورزقان کلی پتانسیل دارد که همه‌شان را پنهان کرده‌ایم و تاکنون نتوانسته‌ایم این پتانسیل و مزیت‌ها را رسانه‌ای کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین در خاتمه سخنانش با اعلام حمایت همه‌جانبه از رسانه‌های شهرستان در پیگیری مشکلات و مطالبات به حق شهروندان، از خبرنگاران خواست؛ مدیران ادارات را به چالش بکشند و امکانات و وضعیت فعلی ورزقان را با ارایه آمار و ارقام دقیق با شهرستان‌های همطراز و دارای شرایط مشابه مقایسه کنند.

▪️سهم صفر شهروندان ورزقانی از درآمد ۸۰ هزار میلیاردی سالانه شهرستان

به گزارش مساوات، فرماندار ورزقان نیز در این نشست طی سخنانی کوتاه گفت: شهرستان ورزقان، باراندازی است که ورود و خروج آن در دست اهالی شهرستان نیست.

فرهاد جلیلوند متهم ردیف اول عقب‌ماندگی شهرستان ورزقان را نمایندگان مستقر شهرستان دانست و افزود: دومین متهم عقب‌ماندگی شهرستان، افرادی هستند که به خاطر منافع فردی دور و بر نماینده را گرفته‌اند.

وی ادامه داد: متهم سوم نیز مدیران سونگون هستند که برای حفظ جایگاه‌شان، خود را به کانون‌های قدرت نزدیک می‌کنند و متهمان چهارم و پنجم نیز فرمانداران و مردم شهرستان هستند.

فرماندار ورزقان با اشاره به وضعیت نامناسب شهرستان ورزقان در کلیه شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی؛ تصریح کرد: برایم سخت است، ۸۰ هزار میلیارد ثروت از شهرستان خارج شود اما مردم شهرستان هیچ نفعی از این ثروت عظیم نبرند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=10610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.