• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
بررسی مسیر قهرمانی شاگردان تقی‌پور؛

مس اینگونه طلا می‌شود!

  • کد خبر : 5787
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
مس اینگونه طلا می‌شود!
تیم مس سونگون ورزقان در آستانه کسب پنجمین مقام قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور وارد ۶ هفته انتهای شده است. هفته‌هایی که نتایج بازی‌هایش تیم مس سونگون ورزقان را در یک قدمی طلایی شدن قرار داده است.

مسی‌ها روز پنجشنبه در بیست و یکمین بازی فصل میزبان فرش‌آرای مشهد هستند. مسابقه‌ای که پیروزی در آن بسیار حیاتی و دربرگیرنده تداوم اختلاف امتیازی ایجاد شده با تیم‌های دوم، سوم و چهارم جدول به ترتیب با ۹، ۱۱ و ۱۴ امتیاز می‌باشد.

با توجه به شرایط جدول و اختلاف امتیازی موجود در صدر، سرنوشت مس سونگون فقط و فقط در اختیار خود این تیم قرار دارد و در صورتی که آن‌ها از ۶ بازی باقی مانده دست‌کم ۴ بازی را با پیروزی به انتها برسانند، بطور قطعی قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال خواهند بود.

البته در نگاه به شرایط دیدارها و احتمال امتیاز از دست دادن رقبا، شاید این تعداد پیروزی و زمان رسیدن به عنوان قهرمانی کاهش پیدا کند‌.

در همین هفته پیش‌رو دو مدعی دنبال‌کننده مس سونگون یعنی گیتی‌پسند و کراپ بازی‌های سختی را در بیرون از خانه پیش‌رو دارند. اصفهانی‌ها باید به میهمانی گهر زمین بروند و در کلاردشت، تیم کراپ الوند میهمان زندی بتن است.

در هفته بیست‌‌ودوم نیز گیتی‌پسند و سن‌ایچ روبرو می‌شوند و همچنین در هفته بیست‌وسوم که مس میزبان کراپ است.

از هفته ۲۳ به بعد دیدارهای سخت برای مس بخصوص در ۲ هفته پایانی در پیش‌ است و با توجه به اینکه شاگردان اسماعیل تقی‌پور در هفته‌های ۲۳، ۲۵ و ۲۶ با تیم‌های تعقیب‌کننده خود مصاف می‌دهند، لذا نباید سرنوشت قهرمانی را به آن بازی‌ها و کاهش فاصله امتیازی پیوند بدهند.

مس در صورتی که هفته‌های ۲۱ و ۲۲ پنجشنبه این هفته مقابل فرش‌آرا و‌ ۲۳ دی در زرند برابر فولاد را با پیروزی به انتها برساند، می‌تواند برای چهار دیدار باقی مانده که سه مصاف آن با رقبا خواهد بود، کار به مراتب راحت‌تر و کم‌استرس‌تری را تجربه نماید.

برای مس رسیدن به مقام قهرمانی نظیر عبور از گردنه‌ای میانبر اما لبریز از پرتگاه‌های خطرناک و پیچ‌های تند می‌باشد. در این راه، عبور از پیچ‌های ابتدایی کار را برای رسیدن به مقصد در پیچ‌های تند هفته‌های ۲۳ تا ۲۶ آسان‌تر خواهد کرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.