• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
آخرین تذکر امام جمعه ورزقان به مسئولین:

مطالبات مردم مظلوم منطقه به نتیجه نرسد، از کم‌کاری مدیران منطقه بیشتر خواهم گفت

  • کد خبر : 5554
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۲
مطالبات مردم مظلوم منطقه به نتیجه نرسد، از کم‌کاری مدیران منطقه بیشتر خواهم گفت
امام جمعه ورزقان از عدم تجهیز تنها بیمارستان شهرستان ورزقان انتقاد کرد و گفت: سه سال است پیگیر تجهیز و ارتقاء این بیمارستان هستم، علیرغم اختصاص اعتبار،  متاسفانه تاکنون امکاناتی به این بیمارستان اضافه نشده است و همچنان در سطح سه بیمارستان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آوای ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز ثبت احوال با انتقاد از آمار و ارقام ازدواج و طلاق در شهرستان، خاطرنشان کرد: آمارها حکایت از کاهش ازدواج در شهرستان دارد و طلاق که یکی از بدترین پدیده‌های اجتماعی است نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان متأسفانه روند رو به رشدی داشته است.

وی با بیان اینکه بزرگان نباید اجازه دهند فرهنگ غنی و سنتی ازدواج منطقه از بین برود، افزود: بزرگان باید ازدواج‌های کم‌هزینه و سنتی را در منطقه احیا کنند و والدین نیز نهایت دقت و همکاری را در ازدواج فرزندان خود داشته باشند تا مشکلات این قشر و بنیان خانواده‌ها به حداقل برسد و جوانان نیز باید در انتخاب همسر خود نهایت دقت را داشته باشند.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: نهاد های مربوطه فرهنگی و هیئت‌های مذهبی باید به این مسئله ورود کنند تا فرصت و چالش‌های خانواده‌ها شناسایی و راهکارهای لازم ارائه گردد.

خطیب جمعه ورزقان در ادامه از عدم تجهیز تنها بیمارستان ورزقان انتقاد کرد و گفت: سه سال است پیگیر تجهیز و ارتقای بیمارستان علامه جعفری ورزقان هستم، اما علیرغم اختصاص اعتبار متاسفانه امکاناتی به بیمارستان اضافه نشده است، مسئولان باید به مردم مظلوم منطقه جواب بدهند که چرا این بیمارستان هنوز مجهز نشده است؟!

پورمحمد متذکر شد: اینکه چرا مسئولان شهرستان خصوصا نماینده و فرماندار شهرستان موضوع به این مهمی را پیگیری نکردند تعجب‌آور است! لذا انتظار داریم ارتقا و تجهیز بیمارستان ورزقان به جد پیگیری و به نتیجه برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: اینکه چهل سال بعد از انقلاب در ورزقان یک بیمارستان بدون امکانات وجود داشته باشد مورد قبول نیست و اگر ارتقای بیمارستان علامه جعفری به نتیجه نرسد، بنده به عنوان خطیب جمعه ورزقان ساکت نخواهم نشست و هفته‌های آینده در خطبه‌ها از کم‌کاری مسئولان و مدیران در این خصوص سخنان بیشتری خواهم زد.

وی ادامه داد: هرکس در هر مقامی و در هر لباسی به مردم خدمت کند به عنوان یار انقلاب حمایت خواهم کرد و مردم مطمئن باشند در مقابل مسئولان کم کار خواهم ایستاد.

امام جمعه ورزقان در پایان به تشییع پیکر شهید گمنام در ورزقان اشاره کرد و گفت: جوانان باید این شهیدان را که در مکتب امام خمینی(ره) بزرگ شدند، الگوی خود قرار دهند و مطمئنا با استقبال کم‌نظیر مردم شهیدپرور ورزقان و خاروانا یکبار دیگر عهد و پیمان خود را با شهیدان وطن تازه خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.