• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
یادداشت/

وقتی تراکتور از این رو به آن رو شد

  • کد خبر : 8563
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
وقتی تراکتور از این رو به آن رو شد
تراکتور با سرمربی اسپانیایی خود بار دیگر متحول شده و اکنون رقیبی جز تعطیلی مکرر لیگ بر سر راه خود نمی‌بیند.

تراکتور فصل را بسیار ناامیدکننده استارت زد و دو شکست متوالی در شروع لیگ بیست‌وسوم مقابل رقبای مدعی و سپس ناکامی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود اوضاع را برای این تیم محبوب تیره و تار کرد.

نتایج ضعیفی که خبر از بحران در تبریز می‌داد و موقعیت «پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی را هم بر روی نیمکت تی‌تی‌ها تهدید و متزلزل کرد و حتی شایعاتی درباره احتمال قطع همکاری باشگاه تبریزی با این سرمربی منتشر شد.

اما مدیران تراکتور اینبار ترک عادت کرده و برخلاف سیاست‌های پیشین خود دندان روی جگر گذاشتند که ماحصل این بردباری کسب چهار برد پیاپی بود‌ و وضعیت تیم محبوب فوتبال آذربایجان رسماً از این رو به آن رو شد.

این دگرگونی با بردهای دقایق آخری برابر مس رفسنجان و استقلال خوزستان کلید خورد و با عبور سخت از سد هوادار در پایتخت و سپس آتش‌بازی در زمین آلومینیوم در سومین بازی متوالی خارج از خانه تداوم یافت.

به دنبال این عملکرد درخشان، تراکتور موقتاً به صدر جدول رسید تا بعد از قریب به چهار سال در نوک قله فوتبال ایران بایستد. سناریویی که تا این هفته از رقابت‌ها برای تی‌تی‌ها دراماتیک و با قلم امید نوشته شده است.

خاطرنشان می‌شود، آخرین باری که تراکتوری‌ها صدرنشین لیگ برتر شده بودند به لیگ نوزدهم در زمان هدایت مصطفی دنیزلی برمی‌گشت که البته آن هم به شکل موقت بود و سرخ‌پوشان در پایان هفته هفتم با ۵ برد و ۲ مساوی با ۱۷ امتیاز پیشتاز شدند.

اکنون پس از سال‌ها، اسب تی‌تی‌ها برای تعبیر رویایی دیرینه قهرمانی زین شده و در جاده لیگ برتر به خوبی می‌تازد‌. تراکتور متحول شده در مسیر پر پیچ و خم لیگ بیست‌وسوم فعلاً مانعی یا به عبارتی دیگر، رقیبی جز تعطیلات مکرر بر سر راه خود نمی‌بیند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.