• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
رئیس پست بانک شعبه ورزقان خبر داد:

پرداخت ۲هزار وام از طریق ۳۰ باجه روستایی/ تجهیز ۱۲ باجه روستایی شهرستان به دستگاه صدور آنی کارت بانکی

  • کد خبر : 6427
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
پرداخت ۲هزار وام از طریق ۳۰ باجه روستایی/  تجهیز ۱۲ باجه روستایی شهرستان به دستگاه صدور آنی کارت بانکی
رئیس پست بانک شعبه ورزقان از پرداخت ۲ هزار و ۱۰۰ فقزه تسهیلات بانکی توسط ۳۰ باجه روستایی پست بانک در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آوای ورزقان، مهران علیپور با اعلام مطلب فوق گفت: پست بانک با ۷ دستگاه عابر بانک در شهر و روستاهای مختلف شهرستان ارائه خدمات می‌کند و در آینده نیز سعی خواهد شد این تعداد افزایش پیدا کند.

وی افزود: ۱۲ باجه بانکی در روستاهای مختلف به دستگاه‌های صدور آنی کارت بانکی مجهز هستند و خدمات موردنیاز در سریع‌ترین زمان ارائه می‌گردد.

رئیس پست بانک ورزقان با بیان اینکه وضعیت باجه های پست بانک شهرستان در استان در وضعیت عالی قرار دارد، اظهار داشت: تلاشمان این است که خدمات بانکی به آسانی در دسترس مردم شهرستان و تمامی روستائیان عزیز قرار بگیرد.

وی ادامه داد: وام های که از طریق کمیته امداد امام(ره)، اداره بهزیستی و بنیاد مسکن معرفی شدند نزدیک به صد درصد پرداخت شده است.

علیپور با بیان اینکه ۸۰ درصد منابع شعبه پست بانک از طریق تسهیلات به مردم شهرستان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: عمده مشکلی که گریبان گیر بانک ها شده است افزایش حجم کار می باشد و در مقابل نیز از نظر نیروی انسانی با کسری مواجه هستیم.

رئیس پست بانک شهرستان ورزقان در پایان سخنانش گفت: وجه تمایز پست بانک با دیگر شعبات بانکی کشور ارائه خدمات نوین بانکی به هم روسائیان عزیر در دور دست ترین مناطق روستایی است و این یک افتخار بزرگ برای پست بانک در ایجاد توازن و عدالت اجتماعی در استفاده هموطنان عزیز از خدمات بانکی در روستاها می باشد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.