• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
این تحرکات پیاپی اتفاقی نیست؛

چه کسی می‌خواست آلوز را از تراکتـور فراری دهد؟

  • کد خبر : 6606
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
چه کسی می‌خواست آلوز را از تراکتـور فراری دهد؟
ستاره پرتغالی تراکتور اعلام کرد که برخی افراد نمی‌خواستند او به کارش در این تیم ادامه دهد؛ حال سوال این است که مخاطب او چه کسانی هستند؟

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، هنوز هفت هفته از مسابقات لیگ برتر باقی مانده و درحالی که هیچ خبری از لیست خرید، فروش، ورود و خروج تیم‌های سرخابی و سپاهان نیست، رسانه معلوم‌الحال و معروف پایتخت‌نشین درحال تولید محتوا برای ورودی و خروجی‌های تراکتور برای ایجاد ذهنیت دلخواه خود در مخاطب است و شاید هم بدین‌سان می‌خواهد فضا را برای تصمیمات احتمالی سنجش کند.

بعد از بدگویی‌های شنیده شده از این و آن راجع به نفرات تحت اختیار تراکتور از افرادی خاص، ریکاردو آلوز نیز در مصاحبه خود با رسانه رسمی باشگاه فاش کرد که برخی نمی‌خواستند وی به کار خود در تبریز ادامه دهد. به صحبت‌های آلوز که ترجمه خود رسانه رسمی باشگاه تراکتور است توجه کنید: “از روز اول هم‌ نمی‌خواستم برم اما احساس می‌کردم افرادی هستن که من رو نمی‌خوان. آن روزها آدم‌هایی که به باشگاه می‌آمدن و من احساس می‌کردم که حمایت کافی از سمت آن‌ها رو ندارم. روح و جسم من می‌خواست که در تبریز ادامه بده. از اول همین بوده. ۲۰۰ درصد از این مطمئن هستم. اما بعضی‌ها در باشگاه گویا این رو نمی‌خواستند. به این دلیل بود که کمی گیج شدم و می‌خواستم تصمیم دیگری بگیرم.”

صحبت‌های آلوز دقیقا عین ترجمه رسانه خود باشگاه است و نمی‌توان از آن به عنوان شیطنت رسانه‌ای دیگران نام برد چرا که اصولا رسانه تراکتور روزنه‌ای برای سایر رسانه‌ها باز نمی‌گذارد اما موضوع مهم این‌جاست که ریکاردو از چه کسی حرف می‌زند؟ چه کسی یا کسانی بودند و هستند که به باشگاه رفت‌وآمد داشته و این حس را به یک بازیکن خارجی انتقال داده‌اند؟

جالب اینکه رسانه تهرانی در دو خبر منتشره خود راجع به تحرکات نقل‌وانتقالاتی تراکتور نگاشته که “اگر ریکاردو آلوز خود نخواهد فصل بعد را با تراکتور ادامه دهد، خمز به دنبال بازیکن خارجی دیگر خواهد بود” سوال اینجاست که ریکاردو با چه زبانی باید بگوید که می‌خواهد در تبریز بماند؟ وی در تمامی‌گفت‌وگوهای خود تاکید کرده از حضور در تبریز راضی است ولی چنین می‌نماید رسانه معلوم‌الحال و افراد نزدیک به آن از ادامه حضور ریکی راضی نیستند!

حتی در این رسانه بحث ادامه کار گوستاوو نیز مطرح شده که باوجود عملکرد خوب، شاید پاکو باتوجه به محدودیت جذب بازیکن خارجی به فکر نفرات مدنظر خودش باشد. سوال اینجاست پاکو چنین فکری دارد و نفرات مدنظر وی یا…؟

به تازگی یکی از پیشکسوتان فوتبال استان نیز بابت دیده شدن ردپای دلالی که از فوتبال محروم است، در حوالی باشگاه گلایه کرده ولی به نظر فرد موردنظر درحال صحبت با چپ و راست و وسط مدنظر خود است و دیگر قربان بردیفی هم‌ نیست که به واسطه رفاقت صمیمی‌ترش با زنوزی دست این نفرات را کوتاه کند. امیدواریم مالک تراکتور با درایت خود مانع این اتفاقات شود تا پیام‌های عیدانه بازیکنان نیمکت‌نشین بیشتری در رسانه‌ رسمی تراکتور در سال بعد را شاهد نباشیم!

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.