• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

کمبود مرغ گرم در تبریز یک روزه بود/ کشتارگاه‌های تبریز یک شب کشتار نداشتند

  • کد خبر : 6821
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کمبود مرغ گرم در تبریز یک روزه بود/ کشتارگاه‌های تبریز یک شب کشتار نداشتند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: کمبود مرغ گرم در تبریز موضوعی یک روزه بود و دلیل آن هم کشتار نکردن کشتارگاه‌های تبریز به دلیل جریمه‌ای بود که صورت گرفته بود که این کشتارگاه‌ها برای اعتراض به این جریمه فقط یک شب کشتار نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، اکبر فتحی در خصوص کمبود مرغ گرم در تبریز اظهار داشت: در ابتدا باید گلایه‌ای داشته باشم از برخی عزیزان که وظیفه آنها چیز دیگری است اما با حضور در صدا و سیما و بیان مطالبی غیرواقعی باعث التهاب در جامعه می‌شوند و مردم را به فکر می‌اندازند که حتما مرغ در بازار وجود ندارد.

وی ادامه داد: کمبود مرغ گرم در تبریز موضوعی یک روزه بود و دلیل آن هم کشتار نکردن کشتارگاه‌های تبریز به دلیل جریمه‌ای بود که صورت گرفته بود و به نوعی این کشتارگاه‌ها برای اعتراض به این جریمه فقط یک شب کشتار نداشتند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه کمبودی وجود ندارد و مردم نگران نباشند، گفت: مرغ یک موجود زنده است و ممکن است یک بار به دلیل بیماری یا چیز دیگری از بین برود اما جهاد کشاورزی همیشه برای چنین روزهایی برنامه دارد تا با توزیع مرغ منجمد بازار را به حالت عادی باز گرداند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی در جوجه ریزی وجود ندارد، عنوان کرد: ظرفیت جوجه ریزی در ماه چهار میلیون قطعه است که اگر در یک ماه این ظرفیت به هر دلیلی کاهش یابد از ذخایر استراتژیک به بازار تزریق می‌شود اما موضوعی که در این دو روزه وجود داشت این بود که یک شب کشتارگاه‌های تبریز کشتار نداشتند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.