• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

ارائه خدمات بنیادمسکن در بخش خاروانا تسهیل می‌شود

  • کد خبر : 2495
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
ارائه خدمات بنیادمسکن در بخش خاروانا تسهیل می‌شود
جلسه شورای مسکن شهرستان ورزقان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با هدف تسهیل در شرایط مقام‌سازی واحدهای مسکونی و عمران و آبادانی روستاها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این جلسه از آمادگی اداره کل متبوع برای تسهیل در روند ارائه خدمات به مردم بخش خاروانا خبر داد و افزود: هرچند صدور مجوز نمایندگی بنیادمسکن انقلاب اسلامی به‌سختی ممکن است ولی با توجه به نیازهای بخش خاروانا و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم برای استقرار همکاران بخش خاروانا اعلام آمادگی می‌نماییم.

سروری همچنین از پرداخت تسهیلات به ساخت مسکن خودمالک در بخش خاروانا و شهر ورزقان خبر داد و اظهار داشت: افرادی را که متقاضی احداث مسکن در این شهرستان و شهرستان‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت باشند، با ارائه تسهیلات حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم متقاضی ساخت مسکن در بخش خاروانا به‌جای اینکه اکثریت به بانک‌ها یا ادارات جهت دریافت تسهیلات مسکن مراجعه کنند، می‌توانند با صدور وکالت‌نامه به یکی از اهالی به‌عنوان نماینده نسبت به پیگیری و دریافت تسهیلات بانکی اقدام کنند.

سروری در خاتمه سخنانش از آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای یک طرح عمرانی رایگان با استفاده از ماشین‌آلات این اداره کل در هر یک از روستاهای هر دو بخش مرکزی و خاروانا که ۵۰ درصد اهالی آن در سالجاری برای دریافت تسهیلات مقام‌سازی اقدام نمایند، خبر داد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.