• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در اسپیران تبریز رفع تصرف شد

  • کد خبر : 5751
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در اسپیران تبریز رفع تصرف شد
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: در راستای حفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و جلوگیری از تضییع حقوق عامه و ممانعت از دست‌اندازی زمین خواران به اراضی ملی،۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در منطقه پلاک سفیدان عتیق (داش اسپیران) تبریز رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش علی‌فام روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اراضی ملی به صورت غیرقانونی تصرف شده بود و برابر دستور دادستانی تبریز و دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جهت اجرای حکم تخریب، این اراضی ملی به مدیریت منابع طبیعی استان بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی ملی توسط کلاهبرداران به افراد حقوقی فروخته شده بود که با دستور مقام قضایی عملیات رفع تصرف با قاطعیت اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با هیچ فرد و گروهی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت، گفت: با خرید و فروش اراضی ملی و منابع طبیعی برابر قانون برخورد می‌شود.

علی فام از افراد حقیقی و حقوقی خواست در موارد مشکوک در جهت پیشگیری از کلاهبرداری و پیش از انجام معامله به حد کافی دقت کرده و موضوع را از ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌های مختلف استان استعلام کنند، چرا که با متخلفان برابر قانون و بدون مماشات برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.