• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
مرتضی اسدی؛

قدرت تراکتور بر حریفان می‌چربد/ انتقاداتم به‌خاطر این روزها بود!

  • کد خبر : 6157
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
قدرت تراکتور بر حریفان می‌چربد/ انتقاداتم به‌خاطر این روزها بود!
کاپیتان پیشین تراکتور با ابراز خشنودی از عملکرد تیم سابقش عنوان کرد که این تیم می‌تواند در دیدار پیش‌رو با صنعت‌نفت نتیجه لازم را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، مرتضی اسدی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به روند رو به رشد تیم تراکتور اظهار داشت: تراکتور بعد از وقفه‌ای که از روزهای خوبش فاصله گرفته بود، خدا را شکر نتایج مناسبی گرفته و این نوید را می‌دهد که رفته رفته به همان تیم مورد علاقه هواداران تبدیل می‌شود.

▪️ابراز رضایت کامل از عملکرد تراکتور

وی افزود: ما پیشکسوتان از نتایج و نحوه بازی تیم رضایت کامل را داریم. خوشبختانه سرمربی کاربلد و حرفه‌ای بالا سر تیم حضور دارد و اگر تقویت شود، قطعا با حمایت همه جانبه در بحث قهرمانی هم می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

▪️انتقاداتم به‌خاطر این روزها بود!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور راجع به انتقاداتی که در سال گذشته از مالک این تیم داشت، گفت: اگر ما انتقاد می‌کردیم فقط از سر دلسوزی و پیگیری مطالبات هواداران بود و به دنبال همین نتایج بودیم‌. ترکتور سرمایه بزرگی به نام هوادار دارد و پرطرفدارترین تیم آسیاست و از نظر هواداری حرف اول را می‌زند. الحمدلله که مسئولان باشگاه با تصمیم‌گیری‌ خوب توانستند تیم قدرتمندی را تشکیل بدهند و با جذب خارجی‌های باکیفیت سطح تیم ارتقا پیدا کرده است.

▪️حیف است که این تیم سهمیه نگیرد

اسدی خاطرنشان کرد: تراکتور تیمی است که همیشه مدعی قهرمانی بوده و انتظارات از آن بسیار زیاد است. این تیم به حضور در جام باشگاه‌های آسیا عادت کرده و حیف است که در این مسابقات نباشد. با توجه به پیشرفتی که تراکتور داشته، معتقدم که اگر این روند ادامه‌دار باشد این تیم سوای بحث قهرمانی می‌تواند سهمیه گرفته و در آسیا هم در ردای یک مدعی حضور یابد.

▪️شرایط فوق‌بحرانی نماینده آبادان

وی که سابقه بازی در هر دو تیم تراکتور و صنعت‌نفت را دارد، درباره مصاف روز سه‌شنبه دو تیم متذکر شد: شرایط امسال صنعت‌نفت خیلی بحرانی است که از تغییر و تحولات و بحث سوءمدیریت نشات می‌گیرد‌‌‌‌. این تیم را به عنوان برزیل ایران می‌شناسند و هواداران خونگرمی هم دارد. جایگاه کنونی شایسته این تیم و هوادارانش نیست.

▪️قدرت تراکتور بر حریفان می‌چربد

بازیکن اسبق تراکتور تاکید کرد: قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما تراکتور نشان داده که تیم پرمهره‌‌ای دارد و از لحاظ تاکتیکی هم فوق‌العاده کار می‌کند، بنابراین به عقیده من قدرت این تیم بر حریفان می‌چربد. اگرچه بازی در آبادان شرایط خاصی دارد اما چون تراکتور انگیزه زیادی برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی دارد، می‌تواند نتیجه را از آنِ خود کند.

▪️ان‌شاءالله که صنعت‌نفت سقوط نمی‌کند

تنها باخت خانگی صنعت‌نفت مقابل تراکتور در لیگ برتر به فصلی برمی‌گردد که زردپوشان به دسته پایین‌تر سقوط کردند؛ اسدی که در آن بازی عضو تیم تراکتور بود درباره احتمال تکرار این اتفاق برای تیم آبادانی یادآور شد: آن برد شیرینی خاصی داشت و هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. فارغ از نتیجه بازی پیش‌رو، ان‌شاءالله که صنعت‌نفت سقوط نمی‌کند چراکه از تیم‌های ریشه‌دار و مردمی فوتبال کشور است‌‌. امیدوارم که این تیم هرچه زودتر از وضعیت فعلی نجات پیدا کرده و در لیگ بماند.

▪️قدردانی اسدی از حمایت‌های مالک تراکتور

وی مطرح کرد: من برای تراکتور روزهای خوبی را متصور هستم، البته به شرطی که مجموعه باشگاه از حواشی دور باشند و بدانند که پشت این تیم هواداران میلیونی قرار دارند. همچنین جا دارد از زحمات آقای زنوزی هم تشکر کنیم، ایشان در این اوضاع اسفناک اقتصادی حمایت خوبی از تیم دارند اما این حمایت‌ها باید تداوم داشته باشد تا به موفقیت‌ منتج شود.

▪️می‌خواهند آرامش تراکتور را برهم بزنند

اسدی در واکنش به گمانه‌زنی‌های حضور پاکو خمز در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هم بیان داشت: به نظرم این گمانه‌زنی‌ها به تمرکز تیم لطمه می‌زند و با این اخبار و شایعات می‌خواهند آرامش تراکتور را برهم بزنند‌‌. هر وقت تراکتور روی ریل موفقیت می‌افتد چنین حواشی را ایجاد می‌کنند. با این وجود، آقای خمز مربی حرفه‌ای هستند و حتما مدیریت خوبی بر حواشی خواهند داشت.

▪️دلتنگی کاپیتان برای هواداران

کاپیتان پیشین تراکتور در خاتمه ابراز کرد: دلم برای هواداران تراکتور خیلی تنگ شده و ان‌شاءالله که روزی بیاید تا در کنار هم قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها