• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:

رفع موانع پیش‌روی تولید و اشتغالزایی اولویت کمیسیون صنایع و معادن مجلس

  • کد خبر : 11619
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
رفع موانع پیش‌روی تولید و اشتغالزایی اولویت کمیسیون صنایع و معادن مجلس
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رفع موانع تولید و اشتغالزایی از اصلی‌ترین موضوعات کلان کشور است و کمیسیون صنایع و معادن نیز به تبع و براساس وظایف خود در حوزه‌های صنعت، معدن، تولید، ارتباطات و پتروشیمی‌ها رفع این مسائل را در دستورکار خود قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، دکتر رضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگاران درباره اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: رفع موانع تولید و اشتغالزایی از اصلی‌ترین موضوعات کلان کشور است و کمیسیون صنایع و معادن نیز به تبع وظایف خود در حوزه‌های صنعت، معدن، تولید، ارتباطات، پتروشیمی‌ها و… این مسائل را در دستورکار خود قرار می‌دهد تا مشکلات این حوزه‌ها رفع شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جزو اولویت‌های اصلی است، ادامه داد: کمیسیون به موضوعات صنایع سنگین، فولاد، خودرو، واحدهای متوسط و کوچک ورود می‌کند و بستر رفع موانع پیش روی این حوزه را با کار کارشناسی فراهم خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه راهبردی تنظیم می‌کنیم و در این برنامه تمامی مسائل و اولویت‌ها دیده می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نکته مهم در برنامه‌های کمیسیون صنایع و معادن این است که ما علاوه بر اینکه به تولید و صنعت توجه می‌کنیم، نگاه ویژه‌ای به مردم و مصرف کننده نیز داریم زیرا تامین رفاه و آسایش مردم هدف نهایی است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=11619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها