• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
5

عملیات گازرسانی ۱۱ روستای دیگر شهرستان مراغه آغاز شد

  • کد خبر : 3102
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۰۴
عملیات گازرسانی ۱۱ روستای دیگر شهرستان مراغه آغاز شد
آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 11 روستای شهرستان مراغه با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، نادر کمالی در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان مراغه گفت: این پروژه شامل گازرسانی به روستاهای قوشه بلاغ، جناق بلاغ علیا، کنجی، تازه کند عیدلو، عیدلو، شیرین کند، جوکی وسط، قویون قشلاق، باغ یری، آغچه مشهد و ممه شیر با تعداد ۴۳۹ خانوار تحت پوشش خواهد بود.

وی با اشاره به رو به اتمام بودن گازرسانی روستایی در شهرستان مراغه، افزود: به زودی تمامی روستاهای شهرستان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده و رفاه و آبادانی حاصل از انرژی پاک گاز طبیعی در تمامی مناطق شهری و روستایی برابری خواهد کرد.

کمالی ادامه داد: علاوه بر پروژه افتتاحی، گازرسانی به ۶ روستای این شهرستان نیز در دست اجرا بوده که از پیشرفت مطلوبی برخوردار می باشد.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۹ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که با به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی گاز در آینده نزدیک، این بهره مندی به ۹۹٫۹ درصد افزایش خواهد یافت.

سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به ضرورت رعایت ایمنی و مدیریت مصرف گاز طبیعی تصریح کرد: مهم ترین شکرگزاری برای نعمت الهی گاز که آسان و پاک در اختیار هم استانی های عزیز در تمامی نقاط شهری و دورترین مناطق روستایی قرار گرفته، حفظ این سرمایه ملّی و جلوگیری از هدررفت آن از طریق مدیریت صحیح مصرف و همچنین رعایت نکات ایمنی در بکارگیری آن می باشد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها