• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1

شرکت گاز، میزبان سمینار مدیریت دانش دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 3207
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
شرکت گاز، میزبان سمینار مدیریت دانش دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی
رئیس امور پژوهش و فن آوری شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از برگزاری سمینار مدیریت دانش دستگاه‌های اجرایی استان به میزبانی شرکت گاز خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری مساوات، محمدرضا سخندانی با اعلام این خبر گفت: این  نشست تخصصی، با هدف به اشتراک گذاری تجربیات عملی و کاربردی و دانش افزایی در استقرار نظام نامه مدیریت دانش دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است.

وی افزود: مدیریت دانش یا مدیریت اندوخته های علمی، به معنای در دسترس قرار دادن نظام مند اطلاعات و اندوخته های علمی است و شامل استراتژی و راهکارهایی برای شناسایی، ایجاد، چرخش و مدیریت تجارب ارزشمند در سازمان.ها بوده و از این رو برگزاری چنین نشست های مشترکی بین دستگاه های استانی، زمینه هماهنگی های لازم در زمان بحران را فراهم می کند.

رئیس امور پژوهش و فن آوری شرکت گاز استان ادامه داد: امسال برگزاری ۱۴ دوره آموزشی به منظور توانمند سازی مهندسان و سفیران دانش، همچنین دوره های بازآموزی مدیریت دانش و سامانه مدیریت دانش ادارات جزو برنامه های اجرایی قرار گرفته است.

سخندانی با اشاره به عملکرد ۴ ماهه اول سال جاری در حوزه مدیریت دانش شرکت، تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد هم‌اندیشی و بهینه کاوی از شرکت‌های برتر در این حوزه، ارتقای نرم افزاری، جمع بندی و اطلاع‌رسانی دانش‌های ثبت شده در سامانه به همکاران برای بکارگیری، آسیب شناسی موانع اجرایی و برگزاری اتاق فکر و… از جمله اقدامات مهم در سال جاری بوده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها