• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
8
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد:

بهره‌برداری از ۸۲ طرح راهداری در هفته دولت

  • کد خبر : 3524
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
بهره‌برداری از ۸۲ طرح راهداری در هفته دولت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افتتاح ۸۲ طرح حوزه راهداری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، اروجعلی علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: آسفالت راه روستایی و شهری، حذف نقاط پرحادثه، هوشمندسازی جاده‌ها و… از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در سفر اخیر ریاست‌جمهوری به آذربایجان‌شرقی، ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌ها و پروژه‌های راهداری استان لحاظ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، طول راه‌های استان را ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد که ۱۰ هزار کیلومتر ان آسفالت است.
وی با بیان اینکه ۹۵ درصد جابجایی بار و مسافر استان از طریق حمل‌و‌نقل جاده‌ای صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰دستگاه دوربین ثبت تخلفات در جاده‌ها وجود دارد که ۴۲ دستگاه آن اخیرا راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده‌ای از ابتدای سالجاری، گفت: امسال شاهد کاهش ۱۵ درصدی میزان تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته هستیم، با این حال در چهارماهه اول سال، ۲۲۷ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده است.

علیزاده در خاتمه سخنانش به طرح جابجایی زائران اربعین از دهم شهریور تا پنجم مهرماه اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود، ۳۵ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی استان از طریق ناوگان عمومی جابجا شوند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=3524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها