• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1
به همت سپاه ناحیه امامت تبریز انجام شد؛

تجلیل از پایگاه های نمونه و اسوه بسیج در حوزه سپاه امامت

  • کد خبر : 4197
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
تجلیل از پایگاه های نمونه و اسوه بسیج در حوزه سپاه امامت
تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پربرکت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است و وجود پایگاه های بسیج برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است، که امروز جامعه‌ی ما، بیش از هر زمان دیگری، به آن نیازمند است.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، ضمن تقدیر از فرماندهان پایگاه های نمونه از آنان به عنوان سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و دست نیافتنی در کشور یاد و برای همه آنان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در مراسم تجلیل از پایگاه های نمونه سپاه ناحیه امامت اظهار داشت: بسیج یک فرآیند و یک نقطه شروعی است که ریشه‌ای مستحکم دارد که به صدر اسلام برمی‌گردد و همواره در مسیر تکامل است.

وی ابراز امیدواری کرد: هر یک از ما باید بتوانیم در مسیر تکامل بسیج و در جهت اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری برداریم و با نگاه پژوهشی در حوزه‌های مختلف و ارائه راهکارهای مناسب عملکرد مناسبی داشته باشیم و با شناسایی آسیب‌ها و فرصت ها و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ محور، نقش درون و برون سازمانی بسیج را موثر نشان داد.

وی تأکید کرد: به منظور اثرگذاری بیشتر، باید یک پیوست فرهنگی جدی در فضای مجازی تعریف شود و در زمینه های فرهنگی برنامه‌ریزی برای اثرگذاری فرهنگی در فضای مجازی را در دستور کار قرار دهند و به شیوه های نوین در امور فرهنگی و جهاد تبیین باید فعالیت کرد.

سرهنگ پاسدار پور اسماعیل با بیان اینکه بسیج، یادگار روزهای سخت و بحرانی اوایل انقلاب است، گفت: بسیج از بدو تاسیس تاکنون، همواره در روزهای سخت و بحرانی وارد عمل شده است و باری از دوش مشکلات کشور و دولت‌ها برداشته است همانطور که در جنگ تحمیلی، با تربیت و اعزام جوانان غیور، رسالت خود را به خوبی انجام داد.

در پایان این مراسم از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه مقاومت بسیج با اهداء لوح تقدیر و هدایا به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=4197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها