• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
لیگ برتر فوتبال؛

اولین باخت خمز خارج از خانه رقم خورد/ روغن‌سوزی تراکتـورِ خسته در شهر خسته!

  • کد خبر : 5649
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
اولین باخت خمز خارج از خانه رقم خورد/ روغن‌سوزی تراکتـورِ خسته در شهر خسته!
تراکتور در دیداری خارج از خانه با نتیجه ضعیف ۲ بر صفر مغلوب نساجی شد تا اولین شکست این تیم با هدایت سرمربی لالیگایی‌اش به ثبت برسد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، تیم فوتبال تراکتور در دیداری از هفته چهاردهم و ماقبل پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت که در این دیدار با ۲ گل نتیجه را واگذار کرد تا اولین باخت خود با سرمربی اسپانیایی‌اش را تجربه کند.

تراکتور این بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می‌توانست به گل برسد اما ضربه گوستاوو به مدافع نساجی برخورد کرده و بلوکه شد. دقایقی بعد یار خارجی و ریزنقش پرشورها بازهم در موقعیت گلزنی قرار گرفت که اینبار ضربه سر او را حقیقی مهار کرد.

در ادامه، سومین فرصت تراکتوری‌ها برای گشودن دروازه نساجی روی یک ضربه کرنر ایجاد شد که ضربه سر هادی محمدی به تور کناری دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد اعضای تیم میهمان بلند شود.

برخلاف جریان بازی در دقیقه ۳۲ این نساجی بود که روی اولین موقعیت خود به گل رسید. رضا جعفری زننده این گل بود که با شوتی از پشت محوطه جریمه توپ را با تور دروازه محمدرضا اخباری آشنا کرد.

سه دقیقه بعد میزبان به گل دوم هم رسید تا در عین ناباوری اختلاف را دو برابر کند. علیرضا ابراهیمی مدافع پیش‌تاخته نساجی روی یک ضربه شروع مجدد و با استفاده از اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان تراکتور دومین گل را برای تیمش به ثبت رسانید.

دریافت این ۲ گل در عرض سه دقیقه آب سردی بر پیکر تراکتور بود و با این وجود، این تیم در دقایق پایانی نیمه اول فرصت داشت تا اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه گوستاوو اینبار به تیر دروازه برخورد کرد تا بدشانسی‌های این بازیکن تمامی نداشته باشد.

تراکتوری‌ها که در نیمه اول بازنده به رختکن رفته بودند، نیمه دوم را نیز بهتر از حریف شروع کرده و موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی به دست آوردند اما بازیکنان این تیم در برابر دروازه بی‌دقت بودند و ضربات نهایی آن‌ها حاصلی نداشت.

با این حال مشکی‌پوشان خوش‌شانس بودند که در ادامه گل سوم را دریافت نکردند چراکه شاگردان مطهری روی یک ضدحمله در موقعیت سه به تک قرار گرفتند ولی این فرصت را به راحتی از دست دادند.

در دقایق پایانی میهمان برای فرار از شکست به آب و آتش زد اما حملات این تیم که اکثرا با ارسال جناحین و شوت از راه دور انجام می‌گرفت، برای شکستن قفل دروازه میزبان ثمری نداشت و بدین ترتیب تراکتورِ پاکو خمز در دیدار خارج از خانه نخستین شکست خود را متحمل شد و با باخت به استقبال ۲ دیدار حساس با استقلال رفت.

در جدول لیگ برتر فوتبال و با ثبت برتری ۲ بر صفر نساجی برابر تراکتور، نماینده مازندران ۲۰ امتیازی شد و با سبقت گرفتن از میهمانش به رده پنجم رسید اما در سمت مقابل، پرشورها ۱۹ امتیازی مانده و به رده هشتم سقوط کردند.

گروه داوری: داور وسط: عباس راکی – کمک‌ها: مرتضی یوسف شهریاری و علیرضا طاهرخانی؛ داور چهارم: محمدرضا مهرگان/ ناظر: فریدون اصفهانیان

اخطارها: مهرداد عبدی (۵۸) و کریم اسلامی (۸۶) از نساجی و مهدی کیانی (۶۵) و محمد عباس‌زاده (۷۱) از تراکتور

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (۸۶- محمد شریفی)، صابر حردانی، رضا جعفری (۸۰- حسین زامهران)، کریم اسلامی (۸۶ -عرفان گل محمدی)
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور (۴۶- بهزاد سلامی)، مهدی کیانی (۷۳- شاهین ثاقبی)، صفا هادی، گوستاوو، محمد قنبری (۸۳- پوریا آریاکیا)، محمدرضا عباسی (۵۶- مهدی هاشم‌نژاد) و محمد عباس‌زاده
سرمربی: پاکو خمس

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها