• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان به انتقادات سرمربی تراکتور

  • کد خبر : 5902
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان به انتقادات سرمربی تراکتور
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نسبت به انتقادات سرمربی تراکتور از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور روز گذشته پس از برتری این تیم مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران از شرایط چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز انتقاد و حتی تهدید کرد که اگر وضعیت این چمن بهتر نشود ترجیح می‌دهد تا بازی‌های این تیم در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود. اعتراض این سرمربی به عدم آبیاری و بلندی چمن ورزشگاه بود و با توجه به اینکه سبک بازی تیم خمز روی زمین است، این مساله دردسرساز شد.

حبیب ستوده‌نژاد در واکنش به انتقادات پاکو خمز از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز اظهار داشت: من صحبت‌های آقای خمز را دیدم ولی با توجه به اینکه موضوع مرطوب نگه داشتن چمن را قبل از شروع بازی اعلام کردند و امکان آبیاری وجود نداشت، این کار انجام نشد. ان‌شاءالله برای بازی بعدی سعی‌ می‌کنیم که درخواست ایشان را اجابت کنیم.

وی توضیح داد: برای آبیاری چمن باید لوله‌های آبیاری تخلیه و سپس از سیستم مرکزی آبرسانی می‌شد. لوله‌های آبیاری ماتحت پیست تارتان قرار دارد و با توجه به شرایط جوی ورزشگاه که هوای سرد و کوهستانی دارد، احتمال یخ‌زدگی و ترکیدگی لوله‌ها وجود داشت، لذا این امر برای بازی دیروز میسر نشد و همانطور که گفتم برای مسابقه آتی حتما تمهیدات لازم را خواهیم اندیشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در خصوص سطح ارتفاع چمن ورزشگاه که خمز اعتقاد داشت بیش از اندازه بلند بود، گفت: ما قبل از بازی ورزشگاه را در اختیار باشگاه تراکتور قرار دادیم و این تیم روز دوشنبه تمرین کرد. حتی باشگاه تراکتور چمن‌زن آورد و خودشان این کار را بر عهده گرفتند؛ اگر در این مورد قصوری وجود دارد، متوجه اداره کل ورزش و جوانان نیست.
ستوده‌نژاد تاکید کرد: باید از شرایط میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم و برای این منظور قطعا نکته نظراتی که آقای خمز بیان کرده‌اند را مدنظر قرار خواهیم داد تا خللی برای بازی‌های آینده به‌وجود نیاید.

وی همچنین با اشاره به پیروزی شیرین تراکتور اذعان داشت: خوشبختانه هیچ مشکلی از لحاظ بلیت‌فروشی و استقرار تماشاگران وجود نداشت و هواداران نیز به خوبی استقبال کردند. خیلی خرسندم که تراکتور در این دیدار برنده شد و هواداران شادمان ورزشگاه را ترک کردند. این برد و خوشحالی هواداران خستگی چند وقت اخیر را از تن ما درآورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به بازگشت هواداران آیا بازی‌های مس سونگون نیز در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد یا خیر، مطرح کرد: اگر بازی‌های‌ تراکتور و مس سونگون با فاصله زمانی یک هفته‌ای برگزار شود، مشکلی از این بابت وجود ندارد. اما چنانچه که این فاصله کمتر از یک هفته باشد، هماهنگی‌های لازم انجام شده تا مس سونگون در بنیان دیزل و تراکتور در یادگار بازی کنند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها