• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
5

‍ قدردانی فرماندار ورزقان از ایفای نقش شرکت مس ایران در مسائل این شهرستان

  • کد خبر : 7849
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
‍ قدردانی فرماندار ورزقان از ایفای نقش شرکت مس ایران در مسائل این شهرستان
فرماندار شهرستان ورزقان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون نقش مثبتی را در مسائل شهرستان ورزقان به ویژه ایجاد زیرساخت‌های لازم‌ ایفا می‌نمایند.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، مهدی نعمتی در نشت هم‌اندیشی مدیران و فعالان بازار سرمایه با مدیران شرکت مس که در محل مجتمع مس سونگون ورزقان برگزار شد، معادن مس و طلا و گردشگری را از جمله‌ ظرفیت‌های مهم شهرستان ورزقان برای توسعه برشمرد و اظهار امیدواری کرد؛ حضور مدیران و فعالان بازار سرمایه موجب خیر و برکت و توسعه شهرستان ورزقان باشد.

وی، تحول‌گرایی را از جمله اهداف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی برشمرد و از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس سونگون به جهت ایجاد تحول و توسعه در مجتمع مس سونگون را در راستای بهره‌گیری بهینه  از ظرفیت این معدن را  برای توسعه شهرستان قدردانی کرد.

فرماندار ورزقان اجرای پروژه بزرگ آب‌رسانی فاز ۲ ستارخان به منظور آب‌رسانی به بیش از ۸۸ روستا، تحول در ساخت راه‌‌های روستایی، تکمیل بزرگراه خواجه-ورزقان و ادامه این بزرگراه به مرز نوردوز و شروع احداث کمپ ورزشی و سایر پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف، را از جمله اقدامات مهم در  دولت  مردمی جناب آقای دکتر رئیسی در شهرستان ورزقان دانست که به سرعت در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورزقان، تصریح کرد: رشد اقتصادی ۴ درصدی کشور نشان از عزم و اراده دولت برای بهبود شرایط اقتصادی است که این مهم در آینده نزدیک و در بازار سرمایه بیش از پیش نمایان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=7849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.