• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال در سطح آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 9477
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال در سطح آذربایجان‌شرقی
مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال با هدف ارتباط کارجویان با کارفرمایان، تامین نیروی کار موردنیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و تسهیل‌گری و تسریع در معرفی کارجویان به فرصت‌های شغلی مراکز نیروپذیر در سطح گسترده‌ای از استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حسین فتحی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نیاز کارفرمایان به تامین نیروی کار مورد نیاز و همچنین ایجاد فرصت های شغلی برای کارجویان نخستین رویداد مردمی اشتغال در استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد مردمی اشتغال، روز جمعه ۱۵ دیماه در محل مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد افزود: با هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری تبریز و ستاد برگزاری نماز جمعه در برگزاری این رویداد مردمی اشتغال، مدیران تعدادی از کارخانجات واحدهای تولیدی و صنعتی استان و مدیران مراکز کاریابی‌های غیردولتی و مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال ما را همراهی خواهند کرد که فرصت‌های شغلی اعلام و نیروی کار موردنیاز واحدهای تولیدی صنعتی همزمان جذب و معرفی خواهند کرد.

مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی هدف از برگزاری این رویداد را ارتباط‌گیری کارجویان با کارفرمایان و استفاده از ظرفیت‌های ویژه اشتغال در سطح استان اعلام کرد.

فتحی از عموم کارفرمایان، کارجویان و موسسات کاریابی‌های غیردولتی استان خواست در این رویداد ملی اشتغال، شناسایی نیروی کار موردنیاز و فرصت‌های شغلی مشارکت نمایند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=9477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.