• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

کلیه فعالیت‌های باشگاه مس سونگون باید در ورزقان باشد

  • کد خبر : 10648
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کلیه فعالیت‌های باشگاه مس سونگون باید در ورزقان باشد
فرماندار شهرستان ورزقان گفت: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم شهرستان ورزقان از اثرات وجود باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، باید کلیه فعالیت‌های این باشگاه به ورزقان منتقل شود.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، فرهاد جلیلوند در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان، اظهار داشت: انتقال کامل فعالیت‌های باشگاه مس سونگون ورزقان به شهرستان موجب بهره‌مندی مردم شهرستان از خدمات این باشگاه و افزایش عزت نفس در بین مردم می‌شود.

وی افزود؛ از آنجایی که این باشگاه برای ورزقان و به نام ورزقان است ما آمادگی لازم برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی شهرستان همکاری‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

فرماندار ورزقان با تأکید بر اینکه اثراث فعالیت این باشگاه با در در شهرستان قابل لمس باشد و خانواده‌های نوجوانان و جوانانی که خواهان فعالیت فرزندانش در این باشگاه هستند بدانند که ورزقان محل فعالیت فرزندانشان خواهد بود.

وی افزود: خواسته ما ایجاد زیرساخت‌های ورزشی به اندازه سایر شهرها به ویژه شهرهایی که شرکت مس در آن‌ها فعالیت می‌کند.

جلیلوند ضمن قدردانی از اهتمام شرکت ملی صنایع مس ایران برای احداث کمپ فرهنگی و ورزشی بین المللی در ورزقان، خاطر نشان کرد: این مجموعه با هدف استفاده و توسعه و ترویج ورزش حرفه‌ای ایجاد می‌شود و باید در کنار این طرح مهم، مجموعه‌های ورزشی برای استفاده عموم نوجوانان، جوانان و ورزش دوستان در نقاط مختلف شهرستان ایجاد شود.

لینک کوتاه : http://mosavatnews.ir/?p=10648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.