• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
یادداشت/

اهتمام جدی ورزقانی‌ها برای بستن پرونده نامبارک خرید آرا و آرای مهاجر!

  • کد خبر : 10090
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
اهتمام جدی ورزقانی‌ها برای بستن پرونده نامبارک خرید آرا و آرای مهاجر!
لازم است، نهادهای متولی برگزاری انتخابات و مردم فهیم، عزتمند و بافرهنگ شهرستان ورزقان، قبل از آنکه دیر شده باشد، دست به کار شوند و برای همیشه پرونده نامبارک خرید آرا و آرای وارداتی را ببندند و ثابت نمایند که نمی‌شود با پول‌های بادآورده سرنوشت یک منطقه را تغییر داد.

مساوات- احمد حسن نژاد: یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا که با ریزش شدید هواداران مواجه شده است، حسب موارد مطروحه در فضای مجازی و حقیقی شهرستان، این کاندیدا تصمیم گرفته با خرید آرا از داخل و خارج حوزه انتخابیه، کسری آرای خود را جبران کند. گفته می‌شود در این راستا، بخشی از مغازه‌های دو شهر ورزقان و خاروانا و نیز بخش اعظم خودروهای سواری و باری موجود در سطح شهرستان از هم‌اکنون اجاره شده‌اند تا در طول هفته تبلیغات با جولان در معابر و خیابان‌ها، پوسترهای انتخاباتی این کاندیدا را در معرض دید عموم قرار دهند.

همچنین شنیده‌ها از محلات حاشیه‌نشین تبریز و شهرها و روستاهای حومه تبریز حاکیست، از چند هفته پیش، فعالیت‌های کاندیدای مزبور جهت هماهنگی برای خرید آرا در این محلات آغاز شده است و اعداد و ارقام عجیب و غریبی برای خرید رای از سوی افراد و ایادی این فرد، دهان به دهان می‌چرخد که اگر واقعیت داشته باشند، باید فاتحه دمکراسی و مردم‌سالاری را خواند.

در هر حال، چنین به نظر می‌رسد اگر نهادها و ارگان‌های متولی برگزاری انتخابات از یکسو و اهالی شهرستان از سوی دیگر از هم اکنون برای ممانعت از ورود آرای مهاجر به شهرستان، راهکارهای عملی نیاندیشند، شهرستان ورزقان یازدهم اسفندماه، همچون دوره گذشته با انبوه آرای مهاجر از شهرها و روستاهای اطراف مواجه خواهد شد و باز هم سرنوشت شهرستان به دست نیروهای وارداتی رقم خواهد خورد.

بنابراین لازم است، نهادهای متولی برگزاری انتخابات و مردم فهیم، عزتمند و بافرهنگ شهرستان ورزقان، قبل از آنکه دیر شده باشد، دست به کار شوند و برای همیشه پرونده نامبارک خرید آرا و آرای وارداتی را ببندند و ثابت نمایند که نمی‌شود با پول‌های بادآورده سرنوشت یک منطقه را تغییر داد.

بی‌شک مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان ورزقان اجازه نخواهند داد سرنوشت خود و فرزندان‌شان بازیچه سیاست‌بازان و پول‌پرستانی شود که فقط و فقط به فکر منافع فردی و گروهی خود هستند و توسعه و آبادانی شهرستان، اجرای پروژه‌های عمرانی و صنعتی و رفع نارسایی‌ها و محرومیت‌های منطقه جایی در برنامه‌های آتی‌شان ندارد.

مردم شرافتمند اوزومدیل و دیزمار، فرزندان دلاورمردان، مبارزان و عالمان صاحب‌نامی چون ستارخان، علامه جعفری، امیرارشد، کلنل پسیان، علامه علیاری‌ها و سردار ذاکری هستند و همچنانکه در طول تاریخ در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی‌ها سر فرود نیاورده‌اند، این بار نیز پاسخی دندان‌شکن به اربابان زر و زور خواهند دارد و دامن شهرستان و فرزندان‌شان را از حرف و حدیث‌های نااهلان و ناپاکان خواهند زدود.

لینک کوتاه : http://mosavatnews.ir/?p=10090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.