• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
0
استاندار آذربایجان شرقی:

نواقص ورزشگاه یادگار امام رفع و باغ شمال ایمن‌سازی شود/ تیم فوتبال تراکتور ظرفیت بالایی برای هویت‌سازی و گردشگری ورزشی دارد

  • کد خبر : 12991
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
نواقص ورزشگاه یادگار امام رفع و باغ شمال ایمن‌سازی شود/ تیم فوتبال تراکتور ظرفیت بالایی برای هویت‌سازی و گردشگری ورزشی دارد
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم رفع نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام و ایمن‌سازی ورزشگاه باغ شمال تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتور ظرفیت بالایی برای هویت‌سازی و گردشگری ورزشی دارد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، بهرام سرمست امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی سه‌هزارنفری شهید آیت‌الله آل هاشم افزود: ورزش از محورهای اصلی دستیابی به جامعه سالم و بانشاط بوده و شرط تحقق آن نیز توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان است.

 وی افزود: متأسفانه ما از نظر سرانه ورزشی در استان با شرایط قابل‌قبول فاصله داشته و در این راستا نیاز به رفع نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام و ایمن‌سازی ورزشگاه باغ شمال داریم.

 وی اضافه کرد: ورزشگاه باغ شمال به‌عنوان میراث ورزشی آذربایجان شرقی و کهن شهر تبریز  باید حفظ و  برای استفاده ایمن‌سازی شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در شهرستان‌هایی مانند مراغه، بناب، مرند و اهر ورزشگاه‌هایی با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که اتمام آن‌ها حمایت جدی وزارت ورزش و جوانان را می‌طلبد.

 وی تأکید کرد: توجه به جوانان و بانوان و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و حضور پررنگ‌تر آنان در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی از اولویت‌های ماست.

سرمست یادآوری کرد: تیم فوتبال تراکتور از منظر ظرفیت‌های هویت‌سازی و گردشگری ورزشی نیاز به حمایت دوچندان وزارت ورزش و جوانان دارد‌.

وی گفت: تلاش داریم در کنار ورزش قهرمانی برای ورزش همگانی نیز گام‌های اساسی در استان برداریم.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.