• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
5
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خبر داد:

تشکیل دبیرخانه آموزش‌های شهروندی

  • کد خبر : 5421
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
تشکیل دبیرخانه آموزش‌های شهروندی
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: پیش‌نویس آموزش‌های شهروندی در دو بخش عمومی و اختصاصی در دست تدوین است که علاوه بر مسائل عمومی و آموزشی، پیوست مسائل تخصصی نیز دارد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی پیش از ظهر امروز در سومین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: دبیرخانه آموزش‌های شهروندی به منظور تدوین محتوای آموزش عمومی و اختصاصی مسائل شهری در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تشکیل شده است.

وی افزود: نمایندگان سازمان‌های مختلف همچون ترافیک، آتش‌نشانی و دیگر سازمان‌ها برای ارائه نظرات تخصصی در حوزه آموزش شهروندی در این دبیرخانه حضور یافته و نظرات تخصصی آنها برای تولید محتوای آموزشی به کار گرفته خواهد شد.

نصیربیگی با اشاره به ظرفیت هنر نمایشی برای آموزش شهروندی خاطرنشان کرد: هنر ابزار مناسبی برای آموزش شهروندی است و در این راستا می‌توانیم از زبان هنر نیز بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: مسائل مهم شهری می‌تواند از طریق انیمیشن و کاراکترهای شخصیتی خاص مورد پذیرش و اقبال جامعه بیان شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز تأکید کرد: تا یک ماه آینده تلاش داریم به یک جمع‌بندی در حوزه آموزش‌های شهروندی برسیم.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.