• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

بهترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذاریم/ امیدوارم با تیم‌های قدرتمند هم‌گروه شویم

  • کد خبر : 6628
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
بهترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذاریم/ امیدوارم با تیم‌های قدرتمند هم‌گروه شویم
بازیکن ملی‌پوش نوجوان والیبال آذربایجان‌شرقی می‌گوید: برای یک تیم باانگیره قهرمانی، هیچ تفاوتی نمی‌کند با چه تیم‌هایی هم‌گروه شود. یقینا بهترین بازی‌های خود را به نمایش خواهیم گذاشت و افتخارآفرین خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، پویا آریاخواه در آخرین تمرین اختصاصی دو بازیکن آذربایجانی حاضر در تیم ملی نوجوانان کشور در سالن شهید صمد اقدمی تبریز با اعلام مطلب فوق درباره آخرین وضعیت آمادگی‌اش اظهار می‌دارد: خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارم. صبح‌ها با وزنه تمرین می‌کنیم و زدن سرویس و دریافت را انجام می‌دهیم. بعد از ظهرها نیز تمرینات گروهی و توپی، زیرنظر مربیان کاربلد در دستور کارمان قرار دارد.

▪️پدرم‌، چراغ راه من در موفقیت‌هایم است

وی که متولد ۲۰ شهریور سال ۱۳۸۵ در شهر تبریز است، می‌افزاید: در یک خانواده والیبالی به دنیا آمده و این ورزش را از ۱۰ سالگی شروع کرده است. او در تیم‌های قارتال سرعین و مس سونگون توپ زده است.

این بازیکن نوجوان آذربایجان‌شرقی با اشاره به دعوتش به تیم ملی والیبال می‌گوید: راهنمایی‌های پدرم که از پیشکسوتان والیبال است باعث شده که به عنوان یک نوجوان موفق در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشم. تمرینات منظم و استفاده از نطرات مربیان دلسوز از دیگر دلایل دعوتم به جمع ملی‌پوشان بود.

آریاخواه که جزو سه بازیکن منتخب تیم ملی در پست قطر پاسور است، راجع به پیش‌بینی‌اش از رقبای ایران در رقابت‌های جهانی آرژانتین تأکید می‌کند: تیم ملی با هدف قهرمانی بسته شده و برای یک تیم باانگیره قهرمانی، هیچ تفاوتی نمی‌کند با چه تیم‌هایی هم‌گروه شود. یقینا بهترین بازی‌های خود را به نمایش خواهیم گذاشت و افتخارآفرین خواهیم بود.

▪️آرزوی حضور در تیم ملی والیبال بزرگسالان

مرتضی نریمانی، دیگر بازیکن خوش‌آتیه دعوت شده به تیم ملی نوجوانان که فصل خوبی را با تیم مس سونگون سپری کرد، معتقد است؛ استحقاق دعوت به تیم ملی را داشته است.

وی می‌گوید: در بازی‌های باشگاهی تلاش زیادی انجام دادم تا بتوانم نظر مربیان را جلب کنم. عشق به والیبال هم باعث شد نکته نظرات موسفید کرده‌های این رشته را گوش بدهم و لباس تیم ملی را بر تن کنم.

نریمانی که در ۱۲ اسفندماه سال۱۳۸۳ در شهر تبریز به دنیا آمده و در پست دریافت کننده قدرتی در تیم‌های فجر، مقاومت، مس سونگون و اسپورت هوشیار تبریز و فراز آمل عضویت داشته، می‌افزاید: ۲۰ بازیکن در اردو حضور دارند که زیر نظر آقای محمد وکیلی و سایر مربیان تیم ملی در دو شیفت صبح و عصر تمرین‌های خود را انجام می‌دهیم. ۶ نفر در پست دریافت قدرتی در اردو حضور دارند که از خوب‌های این پست در رده نوجوانان هستند.

وی در مورد مسابقات جهانی آرژانتین نیز خاطرنشان می‌کند: هنوز گروه‌بندی انجام نشده اما امیدوارم با تیم‌های قدرتمند هم‌گروه شویم. معتقدم سختی دوره مقدماتی باعث می‌شود در مراحل حذفی و نهایی، راحت‌تر به مصاف حریفان برویم.

نریمانی درباره رقبای تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در راه تکرار مقام قهرمانی جهان اعلام می‌دارد: به نظرم آرژانتین، برزیل، لهستان و ایتالیا از رقبایی هستند که با تمام توان خود در این مسابقات حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است آریاخواه و نریمانی، دو ملی‌پوش نوجوان والیبال آذربایجان‌شرقی از شهرستان تبریز به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی آرژانتین دعوت شده‌اند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها