• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
مس سونگون ورزقان باشگاهی به معنای واقعی کلمه؛

توسعه ورزش هدف‌ ما است

  • کد خبر : 8584
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
توسعه ورزش هدف‌ ما است
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، گفت: در راستای سیاست‌ها‌ و اهداف باشگاه برای توسعه ورزش در شهرستان ورزقان، راه‌اندازی تیم‌های پایه رشته‌های ورزشی را که به صورت حرفه‌ای در آن‌ها فعالیت داریم به صورت جدی در منطقه ورزقان دنبال می‌‎کنیم.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، یاسر نجف‌زاده در نشستی با خبرنگاران در ورزقان، از تیم داری این باشگاه در رشته‌های فوتسال، والیبال، فوتبال، تکواندو، شمشیربازی، شیرچه و دو چرخه‌سواری خبر داد و افزود: مس سونگون ورزقان یکی از معدود باشگاه‌های شمال‌غرب کشور است که به معنای واقعی باشگاه بوده و به صورت هم‌زمان در چندین رشته ورزشی فعالیت دارد که این مهم منجر به توسعه ورزش در منطقه شمال‌غرب کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های آینده بازیکنان تیم‌های دوچرخه سواری، والیبال، فوتبال و تکواندو باشگاه مس سونگون همچون تیم فوتسال، حرف‌های بسیاری در رده‌های مختلف باشگاهی، ملی و بین المللی برای گفتن خواهند داشت افزود: آذربایجان مهد دو چرخه‌سواری است، اعضای تیم والیبال را عمدتاً جوانان تشکیل می‌دهند و بیش از ۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال بومی استان هستند که فعالیت و تیم‌داری باشگاه مس ورزقان در این رشته‌ها در آینده نزدیک برای همگان ملموس خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان، با تأکید بر اینکه تلاش داریم تیم‌های پایه رشته‌های تحت فعالیت باشگاه در ورزقان راه‌اندازی و به صورت حرفه‌ای و اصولی به فعالیت خود ادامه دهند، افزود: به غیر از رشته فوتبال که به دلیل نبود زمین چمن آکادمی آن در تبریز تشکیل شده سایر رشته‌ها به منظور توسعه ورزش در منطقه ورزقان فعال است.

وی عمده برنامه کاری خود در باشگاه مس ونگون ورزقان را حفظ، تثبیت و توسعه این باشگاه عنوان کرد و افزود: اکنون در شرایط بسیار سختی قرار گرفته و برنامه‌ریزی بلند مدتی برای سال‌های آینده داریم.

نجف‌زاده از راه‌اندازی دفتر مرکزی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، در آینده بسیار نزدیک در شهر ورزقان با هدف ایجاد امید در منطقه با حمایت‌های عباس‌زاده مدیرعامل شرکت مس آذربایجان خبر داد و افرود: تلاش می‌کنیم در کنار دستگاه‌های مربوطه برای بهبود وضعیت ورزشی و فرهنگی منطقه در کنار ورزش حرفه‌ای توجه ویژه داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=8584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها