• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
هشدار به سه مدعی قهرمانی؛

چه تیمی ساختی آقای اسکوچیچ!

  • کد خبر : 12141
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
چه تیمی ساختی آقای اسکوچیچ!
تراکتور تبریز با هدایت دراگان اسکوچیچ در هفته دوم لیگ برتر نمایش جذابی از خود ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از ورزش سسی، بعد از اتمام هفته دوم لیگ برتر هنوز تمجیدها از بازی جذاب تراکتور در مقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی ادامه دارد و حتی رسانه های پایتخت نیز نتوانستند برتری مطلق تراکتور را کتمان کنند.

بعد از پایان بازی نیز پرشور ها با شعار معروف «عیبی یوخ» رضایت خود را از نمایش جذاب شاگردان اسکوچیچ نشان دادند.

تراکتور در این بازی با همان سیستم محبوب اسکو یعنی ۲-۴-۴ بازی را آغاز کرد  و اتفاقاً تمام بازیکنان در خطوط و وظایف معین شده عملکرد خوبی داشتند. 

پرس از بالا نیز در این بازی در دستور کار تی تی ها بود تا جایی که دروازبان و مدافعان پرسپولیس دچار سردرگمی و اشتباه میشدند و‌ در یکی از صحنه ها اگر تومسیلاو دقت بیشتری خرج می کرد  تراکتور گل دوم را هم به ثمر می رساند.

کیفیت بالای ریکاردو الوز و ایگور پوستونسکی در میانه میدان در این بازی بزرگ نیز مشهود  بود و علاوه بر انجام وظایف فنی، در رهبری و هارمونی تیم تا پایان بازی عملکرد فوق العاده ای داشتند.

اما نبوغ کار اسکوچیچ در این بازی استفاده از تاکتیک ها مختلف و خلق موقعیت های گلزنی متعدد از جانب بازیکنان تراکتور بود که مسلماً با هماهنگی در خط حمله و خرید یک مهاجم خوب دیگر در ادامه فصل، این موقعیت ها  به سادگی از دست نخواهند رفت و شاید شاهد بازی های پرگل تیم اسکوچیچ باشیم.

البته نباید در این بازی از عملکرد خیره کننده الکسیس گندوزی دروازبان پرسپولیس غافل شویم که در روزی فوتبال روی بدش را به تراکتور نشان داد او همان اندازه روز خوبش بود.

با نگاه اجمالی به دو بازی ابتدایی تراکتور متوجه می شویم که تراکتور اسکوچیچ  امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای قهرمانی دندان تیز کرده است و سه تیم‌ مدعی سپاهان، پرسپولیس و استقلال قطعا رقیب سرسخت و با کیفیتی مثل تراکتور را برای رقابت  قهرمانی در پیش دارند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها