• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0
کاپیتان تیم ملی قایقرانی ایران؛

کاپیتان دختر تبریزی تیم ملی قایقرانی ایران راهی مسابقات جهانی فیلیپین شد

  • کد خبر : 12691
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
کاپیتان دختر تبریزی تیم ملی قایقرانی ایران راهی مسابقات جهانی فیلیپین شد
کاپیتان تیم ملی قایقرانی ایران، با اعلام خبر اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان فیلیپین، از آمادگی بالای تیم برای حضور در این رقابت‌های بزرگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، معصومه داناپور در گفت‌وگوی اختصاصی با نصر از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان فیلیپین خبر داد و گفت: این مسابقات از ۳ تا ۱۷ آبان ماه برگزار خواهد شد و تیم ایران در بخش بزرگسالان و در مسافت‌های ۲۰۰، ۵۰۰، ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ متر به رقابت خواهد پرداخت.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات، دوبار تست آمادگی برگزار شده است که در هر دو تست به عنوان نفر اول راست زن انتخاب شده‌ام و افتخار کاپیتانی تیم ملی ایران را برعهده خواهم داشت.

داناپور با اشاره به سطح بالای مسابقات، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان فیلیپین بسیار باکیفیت خواهد بود و اکثر تیم‌های قدر جهان از جمله چین، تایلند، اندونزی، آلمان و کانادا در آن شرکت خواهند کرد.

کاپیتان تیم ملی قایقرانی ایران با اشاره به آمادگی بالای تیم‌های رقیب گفت: ما نیز از چند ماه پیش اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌ایم و با تمرینات سخت و فشرده، به دنبال کسب بهترین نتایج در این مسابقات هستیم. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در دو تست انتخابی که برگزار شد، به عنوان نفر اول راست‌زن انتخاب شدم و افتخار کاپیتانی تیم ملی به من محول شد.

داناپور با ابراز امیدواری به کسب نتایج درخشان در این مسابقات، از حمایت‌های مسئولین و مردم تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم پرچم کشورمان را در این مسابقات جهانی به اهتزاز درآوریم. از همه کسانی که در این مسیر از ما حمایت می‌کنند، به ویژه خانواده‌ام، مربیان و هم‌تیمی‌هایم، صمیمانه تشکر می‌کنم.

گفتنی است، معصومه داناپور، ورزشکار تبریزی و یکی از امیدهای ایران در رشته قایقرانی است. او در سال‌های اخیر موفق به کسب افتخارات متعددی در مسابقات داخلی و بین‌المللی شده است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=12691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها