• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
روایتی از نامهربانی‌های مسئولان علوم پزشکی تبریز به خیر پرآوازه؛

حاج کریم مردانی‌آذر: مسئولان علوم پزشکی توان اداره بیمارستان خاوران را ندارند!

  • کد خبر : 2607
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
حاج کریم مردانی‌آذر: مسئولان علوم پزشکی توان اداره بیمارستان خاوران را ندارند!
خیّر بیمارستان‌ساز تبریزی می‌گوید: براساس توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام داده بودیم، قرار بود بیمارستان خاوران به نحو احسن تجهیز کنند، اما بروید وضعیت بیمارستان را ببنید، تمام ۲۰۰۰ اتاق بیمارستان را با تجهیزات فرسوده پر کرده‌اند!

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حاج کریم مردانی‌آذر در گفت‌وگو با آذرانجمن با گلایه از مسئولان علوم پزشکی تبریز در خصوص مشکلات بیمارستان کودکان زهرا مردانی‌آذر می‌گوید: حدود ۹ سال است که بیمارستان کودکان را بنا کرده‌ایم و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده‌ایم، متاسفانه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیش‌از حد ضعیف عمل‌ کردند و به دلیل شرایط نامناسب مدیریتی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک ماه است که دیگر به بازدید از بیمارستان خاوران نمی‌روم!

وی ادامه می‌دهد: بیمارستان خاوران را ساختیم تا به دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحویل بدهیم، ولی متاسفانه احساس می‌کنم در حال حاضر تلاش‌های ما به هدر رفته، چون مردم باید اکنون از این بیمارستان استفاده می‌کردند، اما به دلیل مدیریت ضعیف دانشگاه علوم پزشکی تبریز تا کنون این بیمارستان آماده خدمات‌دهی نشده است.‌

مردانی‌آذر این را هم اضافه می‌کند: براساس توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام داده بودیم، قرار بود بیمارستان خاوران به نحو احسن تجهیز کنند، اما خواهش می‌کنم بروید و وضعیت بیمارستان را ببنید، تمام ۲۰۰۰ اتاق بیمارستان را با تجهیزات فرسوده پر کرده‌اند!

این خیّر خوشنام که دل پری از مسئولان فعلی علوم پزشکی دارد، می‌گوید: در نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در بیمارستان کودکان مردانی‌آذر تبریز، کوتاهی می‌شود، نه تنها اقدامی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای رفع مشکلات انجام نمی‌شود بلکه دستگاه‌های نو بدون هیچ بهره‌‌وری گوشه و کنار بیمارستان هدر رفته و در حال فرسوده شدن هستند!

وی می‌افزاید: دستگاه ام آر آی که با هزینه ۴۷ میلیارد تومان تهیه شده، حالا به حال خود رها شده، همچنین دیگر تجهیزات حتی بسته‌بندی شان هم باز نشده، چه کسی قرار است به این وضعیت سامان بدهد؟ چرا باید در نتیجه سومدیریت‌ها این تجهیزات فرسوده و نابود شوند؟

مردانی‌آذر در ادامه سخنانش تاکید می‌کند: مشکلات عدیده‌ای برای بیماران و همراهان در بیمارستان خاوران وجود دارد که باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفع شوند، اما همچنان اراده‌ای از طرف آن‌ها دیده نمی‌شود. هدف‌مان از ساخت بیمارستان خاوران این بود که در بهترین شرایط به بیماران خدمات‌رسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه رفع فوری مشکلات بیمارستان کودکان مردانی‌آذر، باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، می‌گوید: در نتیجه بی‌مسئولیتی در این خصوص، اقدامات اساسی صورت نمی‌گیرد. مدیران دانشگاه علوم پزشکی ما را در این ۹ سال جزغاله کردند، سوال من از مسئولین این است که افراد دیگری که قصد اقدام خیر و یا سرمایه‌گذاری در استان را دارند با دیدن این نامهربانی‌هایی که به ما شد، آیا برای فعالیت در استان اقدام می‌کنند؟!

خیّر مدرسه و بیمارستان‌ساز تبریزی، در پاسخ به سوال مدیرمسئول آذرانجمن درباره اینکه با در نظر گرفتن کم‌کاری‌هایی که از طرف برخی مسئولین انجام می‌گیرد، آیا تاکنون از ساخت مدرسه و بیمارستان پشیمان شده‌اید؟ می‌گوید: در خصوص مدارس قطعا ثمره فعالیت‌هایشان را دیده‌ایم و از شرایط فعلی راضی هستیم، ما فکر می‌کردیم، تجربه‌ای که در ساخت مدارس داشته‌ایم در بیمارستان خاوران نیز تکرار خواهد شد، اما متاسفانه با این اتفاقات مواجه شدیم. اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم، خیر؛ هیچ موقع از ساخت مدارس و بیمارستان پشیمان نشده‌ام، گرچه از اقدامات مدیران دانشگاه علوم پزشکی ناراضی هستم، اما همچنان پیگیر مسائل بیمارستان هستم و از راهی که خود آن را درست می‌دانم فاصله نمی‌گیرم.

حاج کریم مردانی‌آذر، قصد دارد بخش دیالیز و درمانگاه مغز و استخوان در بیمارستان کودکان زهرا مردانی‌آذر را راه‌اندازی کند، اما آنطور که خودش می‌گوید؛ دانشگاه علوم پزشکی در این مورد نیز همکاری لازم را انجام نمی‌دهد و گویا نمی‌خواهد این بخش راه‌اندازی شود!

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=2607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها