• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورای آذربایجان شرقی خبر داد؛

افتتاح کلینیک تخصصی صنعت و معدن با ۱۳ بخش تخصصی به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 4710
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
افتتاح کلینیک تخصصی صنعت و معدن با ۱۳ بخش تخصصی به مناسبت هفته بسیج
فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: هفته بسیج با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران و با اجرای دهها برنامه در حوزه های مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، سرهنگ پاسدار حسن صفدری با بیان اینکه بسیج نه تنها در این هفته بلکه در تمام ایام سال، آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است، اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نیروی فی سبیل الله،همواره برای جلب رضایت الهی، در صف اول خدمتگزاری و کارهای عام المنفعه است.

وی با بیان اینکه بسیج اقشار سپاه عاشورا، با بیست سازمان خدمتگزار در استان برای تحقق دولت اسلامی تلاش می‌کند گفت: بسیج اقشار استان با ۲۰ سازمان خدمتگزار و ده‌ها مجمع اندیشه ورزی برای رفع موانع، شناخت ظرفیت ها و ارائه راهکار، در راستای کمک به تحقق آرمان‌های نظام مقدس، فعالیت می‌کند.

فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا گفت: جهاد تبیین یکی از اولویت های اصلی بسیج است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در این خصوص بسیار تأکید دارند، لذا با استفاده از ظرفیت و توان بسیج اقشار، بنا داریم که در مقابل هجمه های رسانه ای، مجازی و سایبری دشمنان، مثل جنگ تحمیلی، دفاع جانانه داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری از اجرای طرح کمک مؤمنانه در طول هفته بسیج خبر داد و گفت: در هفته بسیج، طرح کمک مؤمنانه و اهداء جهازیه به زوج‌های کم بضاعت، مثل همیشه با مشارکت مؤسسه خیریه بسیج اصناف و بازاریان تبریز، ادامه خواهد داشت‌.

وی افزود: ویزیت و درمان رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در حاشیه های شهر و روستاهای دور افتاده، افتتاح خانه های محروم توسط بسیج عشایری، تهیه و توزیع لوازم خانگی در بین اقشار کم درآمد توسط بسیج کارگری، اهداء لوازم التحریر ، اجرای میزهای خدمت در مساجد با حضور مسئولین دولتی توسط بسیج کارمندان، اجرای مشاوره رایگان حقوقی در مساجد و محلات توسط بسیج حقوقدانان و افتتاح کلینیک تخصصی صنعت و معدن با ۱۳ بخش تخصصی برای ارائه مشاوره رایگان به فعالین این حوزه توسط بسیج مهندسین صنعت و معدن، از برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا ادامه داد: آزاد سازی زندانیان غیر عمد توسط کلیه اقشار، تجلیل از قهرمانان ورزشی و همایش جامعه بسیج ورزشکاران، اجرای یادواره های شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگر و جانباز در سطح استان، تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی بسیج، افتتاح نمایشگاه عکس ویژه بسیج هنرمندان، اجرای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای کارآفرینان، اعطاء تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه عاشورا و… از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه های فوق، اجرای همایش های جهاد تبیین، دیدار با خانواده های معظم شهد وایثارگران، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه ی محبوب آیت الله آل هاشم، شرکت در عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری جلسه مجامع شهرستانی ومجمع عالی بسیج استان جهت تصویب نهایی حل مشکلات وموانع موجود در شهرستان واستان در زمینه های عمرانی واقتصادی وحقوقی وبهداشت وسلامت و اجرای رزمایش جمعه تاجمعه هر قشر یک خدمت ویک کالا به جامعه، برای هفته بسیج، تدارک دیده شده است.

فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا گفت: حسن حالم برنامه های هفته بسیج هم در نهایت شرکت پرشور کلیه ی سازمانهای اقشار در رزماش حضور شکوه واقتدار ۵آذر جهت اعلام آمادگی بعنوان خادمان ملت وسربازان مقام معظم رهبری برای تجدید میثاق واعلام سربازی تا آخرین نفس ونشان دادن آمادگی واتحاد با این عنوان که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ومقاومت تا پیروزی نهایی اسلام وشکست استکبار، خواهد بود.

صفدری با بیان اینکه طرح سبوس‌دار کردن نانها در سطح شهر تبریز، برای اولین بار اجرا خواهد شد گفت: این طرح برای اولین بار در کشور، به همت بسیج اقشار استان و با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله، برای امنیت غذایی شهروندان اجرا خواهد شد تا مردم، نان با کیفیت و سالم مصرف کنند.

فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا افزود: بسیج اقشار استان با اعضاء نخبه، علمی، دانشگاهی و انقلابی، در جهت رفع موانع و مشکلات، برنامه های کلان و عملی را اجرا می کند که امیدواریم خروجی این فعالیتها بتواند موجب رضایت مردم و گره گشای موانع باشد.

وی بسیج را نیروی مردمی، وفادار به ولایت و انقلاب دانست و گفت: دشمنان انقلاب در صدد این هستند که بین بسیج و مردم فاصله ایجاد کنند چرا که استکبار، بسیج را یک مانع برای رسیدن به اهداف شوم خود می داند.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری در خاتمه افزود: بسیجیان در طول این هفته علاوه بر خدمات عمومی، تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می کنند که تا آخرین لحظه عمر خود، به فرامین ایشان و آرمان‌های

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=4710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها