• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1
جواهری در فوتبال بانوان؛

دختر تبریزی، آچار فرانسه تیم‌های ملی!

  • کد خبر : 5345
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
دختر تبریزی، آچار فرانسه تیم‌های ملی!
بازیکن خوش‌آتیه فوتبال تبریز در تیم‌های ملی بانوان کشور به عنوان یک آچار فرانسه حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از آناج، محدثه زلفی، دختر فوتبالیست تبریزی و عضو تیم لیگ برتری پالایش گاز ایلام به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور جهت شرکت در مرحله اول مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد.

زلفی از سال ۹۸ کاپیتان تیم ملی نوجوانان است و نکته جالب درباره این بازیکن ۱۷ ساله و مستعد حضور همزمانش در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌باشد که در نوع خود منحصربفرد است.

این بانوی فوتبالیست تبریزی که از او می‌توان به عنوان آچار فرانسه تیم‌های ملی بانوان هم یاد کرد، در جامه ملی همواره نمایش درخشانی داشته و در رقابت‌های بین‌المللی خوش درخشیده است‌.

وی در تورنمنت بین‌المللی کافا که هر ساله در رده‌های سنی پایه با شرکت تیم‌های ملی کشورهای آسیای میانه در تاجیکستان برگزار می‌شود، در سالیان اخیر جزو نفرات ثابت تیم ملی بوده است.
او در این رقابت‌ها همراه با تیم‌های ملی زیر ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال حضور درخشانی داشته و ۲ بار نیز جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقات را کسب کرده است.

بدون شک، زلفی از بازیکنان خوش‌آتیه فوتبال کشور در بخش بانوان است و هرچند به دلیل تجربه کم جزو مسافران جام ملت‌های آسیا در هند نشد اما با مسیری که در پیش گرفته، آینده روشنی را می‌توان برای او متصور بود.

افزودنی است، اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دختران کشور از ۲۵ لغایت ۳۰ آذر ماه به مدت ۶ روز در استان تهران برپا می‌شود.

ملی‌پوشان نوجوان کشورمان در مرحله اول مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل سال آینده به میزبانی اردن برگزار خواهد شد، در گروه H با تیم‌های اردن و نپال هم‌گروه هستند.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها