• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

زمین‌های اهدایی مردم را نفروشید!/ بیمارستانی که فقط عنوانش را یدک می‌کشد/ صورت بازگشت به کار کارگران اخراجی سونگون

  • کد خبر : 6218
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
زمین‌های اهدایی مردم را نفروشید!/ بیمارستانی که فقط عنوانش را یدک می‌کشد/ صورت بازگشت به کار کارگران اخراجی سونگون
امام جمعه ورزقان با اشاره به بیکاری حدود یک‌ساله تعدادی از کارگران مجتمع مس سونگون، خواستار بازگشت به کار این کارگران شد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان با اشاره به اهمیت بالای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کلمه “جوان” پرتکرارترین کلمه بوده و از نظر رهبر انقلاب این جایگاه (جوانان) خیلی بالاست، لذا باید دست این عزیزان را بگیریم.

وی با بیان اینکه این انقلاب را جوانان به پیروزی رساندند، افزود: انقلاب را همین جوانان نگه داشتند و همچنین انقلاب را جوانان به هدف خواهند رساند، لذا مسئولان باید نسبت به جوانان و آینده آنان توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه ورزقان تاکید کرد: در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب به مسئولان دستور دادند به جوانان توجه ویژه‌ای شود و کارها را به جوانان بسپارند، اما متاسفانه دولت‌ها همچنان به آن عمل نمی‌کنند.

▪️بلاتکلیفی کارگران معدن مس سونگون

پورمحمد در ادامه، بار دیگر به بلاتکلیفی تعدادی از کارگران مجتمع مس سونگون اشاره کرد و گفت: در زمان اعتراضات کارگران مجتمع سونگون، به عنوان امام جمعه شهرستان از کارگران زحمتکش درخواست کردم به کارشان برگردند که خوشبختانه همان روز به اعتراضات‌شان خاتمه دادند که جا دارد مجددا از این قشر زحمت کش تشکر کنم.

وی ادامه داد: تعدادی از این عزیزان نزدیک به یک سال است که از کار بیکار شده‌اند. بارها پیگیر برگشت به کار این عزیزان شده‌ام. قرار بود بزودی تعیین تکلیف و مشغول به کار شوند که متاسفانه تا به امروز مشکل این قشر ضعیف لاینحل مانده است.

▪️زمین‌های اهدایی مردم را نفروشید!

حجت‌الاسلام پورمحمد در ادامه خطاب به برخی از مدیران استانی در خصوص فروش زمین‌های اهدایی مردم، یادآور شد: مردم عزیز به نیت توسعه زیرساخت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم این زمین‌ها را در اختیار ادارات قرار داده‌اند لذا قابل قبول نیست زمین‌های اهدایی مردم به فروش گذاشته شود. انتظار داریم با اعتقادات مردم بازی نکرده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم نسازند.

وی از فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خواست به صورت جدی به این موضوع ورود کرده و جلو این کارها گرفته شود، نباید ذره‌ای از حق و حقوق مردم منطقه پایمال شود.

امام جمعه ورزقان، بار دیگر پیگیر مشکلات تنها بیمارستان ورزقان شد و افزود: بیمارستان ورزقان از نظر امکانات و نیروی انسانی جوابگوی جمعیت بالغ بر ۶۰ هزار نفر نیست بطوری‌که نمی‌توان نام آن را بیمارستان گذاشت.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.