• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

هدف اصلی حزب رفاه و سلامت، رسیدن به جایگاه واقعی تبریز است/ بزرگترین مقوله جامعه، سلامت و‌ رفاه است

  • کد خبر : 9968
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
هدف اصلی حزب رفاه و سلامت، رسیدن به جایگاه واقعی تبریز است/ بزرگترین مقوله جامعه، سلامت و‌ رفاه است
دبیرکل حزب رفاه و سلامت گفت: هدف اصلی این حزب، ارتقای جایگاه واقعی تبریز و آذربایجان است.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، شهرام دبیری در مراسم رونمایی از حزب رفاه و سلامت با اشاره به فعالیت‌هایش در حوزه‌های علمی و ورزشی گفت: با توجه به سابقه فعالیتم و‌ عدم حضورم در حوزه سیاست، اخیرا احساس کردم در سیاست نیاز به فعالیت و تلاش است و وارد این حوزه شدم.

وی گفت: حزب باید سیاسی باشد و‌ سیاست هم چیزی جز تصمیم‌گیری صحیح و عاقلانه امور شهر و‌ کشور نیست.

دبیرکل حزب رفاه و سلامت با اشاره به اولویت‌های حزب در خصوص اصلاح‌طلب و‌اصولگرا گفت: ما چپ و راست نیستیم. ما هم به اصول اعتقاد داریم و هم معتقد‌ هستیم‌ برای پیشرفت نیاز به اصلاحات است.

وی با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم صدایمان را بشنوند باید وارد عرصه شویم، تشریح‌کرد: حزب، سازمان سیاسی و اجتماعی است که به دنبال موثر بودن در کشور است و‌ این تاثیرگذاری از طریق نامزد شدن در انتخابات است.

دبیری، هدف اصلی از تاسیس این حزب را تلاش برای ارتقای جایگاه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و گفت: در تمامی زمینه‌ها با تاکید بر شاخص‌های سلامت و رفاه و رسیدن به کشوری در شان نام جمهوری اسلامی، تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: اجرایی نمودن قوانین موجود در مورد سلامت و رفاه جامعه از جمله سیاست‌های حزب رفاه و سلامتی است.

وی عضو گیری و آموزش اعضا در راستای سیاست‌های حزب را از جمله برنامه‌های حزب برشمرد و گفت: هدف ما انتخابات پیش‌رو‌ نیست. هدف ما بلندمدت است. اما برای انتخابات پیش رو اهداف و برنامه‌هایی از پیش تعیین کرده‌ایم که ارتقا و رفاه و‌سلامت‌ اجتماعی، تلاش برای افزایش درآمد سرانه و متعادل کردن توزیع درآمد و مشارکت و بهره‌مندی حداکثری از نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران از ان جمله است.

دبیرکل حزب رفاه و سلامت با تشریح برنامه‌های انتخاباتی حزب اظهار داشت: ارتقای سلامت جامعه از طریق آموزش‌های عمومی و پیگیری قوانین اجرا نشده جهت تحقق رفاه و سلامت، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و آشنا نمودن مردم با حقوق قانونی خود، حمایت از حقوق مشروع بانوان، شفافیت در امور و سالم‌سازی نظام اقتصادی و اداری، تلاش برای خصوصی‌سازی واقعی اقتصاد دولتی، حمایت از برنامه‌های آمایش سرزمینی آذربایجان‌شرقی، حمایت از احیای دریاچه اورمیه و حمایت از مستقل شدن شرکت مس سونگون بخشی از برنامه های این حزب است.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=9968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.