• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

مسابقات لیگ کومیته سرداران آذربایجان با معرفی تیم‌های برتر، به‌کار خود پایان داد

  • کد خبر : 5576
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
مسابقات لیگ کومیته سرداران آذربایجان با معرفی تیم‌های برتر، به‌کار خود پایان داد
اولین دوره مسابقات لیگ کومیته‌ سرداران آذربایجان، به میزبانی هیأت کاراته شهرستان تبریز با معرفی تیم‌های برتر در رده‌های نوجوانان و نونهالان به‌کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری مساوات به نقل از روابط عمومی هیأت کاراته آذربایجان شرقی، این مسابقات با حضور ۱۸ تیم و ۱۰۲ ورزشکار و با قضاوت ۲۲ تن از داوران مطرح استانی، بعد از سه هفته رقابت با معرفی تیم‌های برتر در رده‌های نوجوانان و نونهالان به پایان رسید.

در پایان این مسابقات و بعد از انجام ۳۴۸ مسابقه‌ی انفرادی و ۱۱۶ مسابقه تیمی، در رده نوجوانان تیم شیتوریو اینویی‌ها به مقام نخست دست یافت و تیم‌های خانه ورزش و آکادمی کاراته آیتام نجفی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده نونهالان نیز تیم‌های شیتوریو اینویی‌ها (الف)، آکادمی کاراته آیتام نجفی (الف) و شیتوریو اینویی‌ها (ب)، در سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

براساس این گزارش، مراسم اختتامیه‌ی اولین دوره‌ی مسابقات لیگ کومیته‌ی سرداران آذربایجان با حضور منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، امان‌زاده معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، زارعی شهردار منطقه ۱۰ کلانشهر تبریز، سرهنگ عظیمی مسئول بسیج ورزشکاران استان، افسری رئیس هیأت کاراته استان و متقی‌فر رئیس حراست شرکت شیرین‌عسل و سایر پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان اسبق این رشته به میزبانی هیأت کاراته شهرستان تبریز برگزار شد.

همچنین تجلیل از کادرفنی و اردونشینان تیم ملی کاراته یکی دیگر از برنامه‌های این روز بود.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=5576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها