• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
3

با افتتاح پردیس ۲۹ بهمن ظرفیت سینمای تبریز دو برابر شده است/ روایت آذربایجان پیشرو، ابتکار حوزه هنری استان

  • کد خبر : 6141
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
با افتتاح پردیس ۲۹ بهمن ظرفیت سینمای تبریز دو برابر شده است/ روایت آذربایجان پیشرو، ابتکار حوزه هنری استان
رئیس سابق حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: با افتتاح این پردیس ظرفیت سینمایی استان به دو برابر افزایش یافته است و سال آینده تعداد سالن‌های سینمایی تبریز از ۲۲ به ۳۰ سالن افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری مساوات، سیدمحمدحسین بلاغی در آئین افتتاحیه پردیس سینما ۲۹ بهمن تبریز و مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: خوشحالم که حوزه هری انقلاب اسلامی این شجره طیبه با زمان باروری خود رسیده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این پردیس ظرفیت سینمایی استان به دو برابر افزایش یافته است و سال آینده تعداد سالن‌های سینمایی تبریز از ۲۲ به ۳۰ سالن افزایش خواهد یافت.

رئیس سابق حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد چهار ساله خود گفت: ظرفیت شهر تبریز به عنوان قطب فرهنگ و هنر انقلاب ظرفیتی است که هنوز شکوفا نشده است. در این دوران صاحب پلاتونمایش و نمایشگاه هنرهای تجسمی شد.

وی ادامه داد: روایت آذربایجان پیشرو که در سالهای گذشته توسط حوزه هنری پیش برده شده بود در دیدار اخیر رهبر انقلاب مورد اشاره قرار گرفت که این مساله موجب خوشحالی ماست.

بلاغی تصریح کرد: برگزاری ۳۵ دوره موسیقی عاشقلار، ۳۵ شب شعر دفاع مقدس و تالیف و تدوین چندین کتاب از جمله کارهای ما در این دوره بوده است و خوشحالیم که مجموعه‌ای جوان اندیشه‌های حوزه هنری را پیش خواهند برد.

لینک کوتاه : https://mosavatnews.ir/?p=6141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.